Nadat er een defect aan onze 6 jaar oude Unilux raamhor ontstond, ben ik op Internet op zoek gegaan naar een goede leverancier van dit product, omdat degene waar wij deze hor gekocht hadden onprofessioneel werk had geleverd. Zo kwamen wij uit bij Decoscreen in Boxtel. Via mail heb ik daar inlichtingen gevraagd, waarna de eigenaar, Luuk Koenraadt, contact met ons opnam. Luuk kwam enige tijd later bij ons in Etten-Leur om te kijken of het defect verholpen kon worden, of dat er een andere oplossing moest komen. In eerste instantie adviseerde Luuk ons, om de hor gewoon te blijven gebruiken. Hij vond het zonde om deze nu al te vervangen. Tegelijkertijd heeft hij ons alternatieven getoond zodat wij er eens rustig over na konden denken. Hij gaf zelf al aan, dat hij niet per sé iets wilde verkopen. Nadat we nog enige tijd gekeken hadden of we de hor zo konden blijven gebruiken, kwamen we tot de conclusie dat dat niet het geval was. Op ons verzoek zou Luuk een nieuwe hor leveren, maar wat later benaderde hij ons met de mededeling dat de breedte van de hor helaas niet leverbaar was. Hij had echter al wel een oplossing. De oude hor kon ook worden gerepareerd voor een heel redelijke prijs. Bij onze oude leverancier hadden we 3 keer zoveel moeten betalen voor reparatie exclusief transportkosten.
Onze conclusie: Luuk heeft hart voor zijn zaak, maar zeker ook voor zijn klanten. Hij hoeft niet het onderste uit de kan, maar is blij met tevreden klanten. Nou, die heeft hij er in ieder geval weer eentje bij!!! Je komt zelden nog zo’n zakenman tegen die zoveel moeite voor je doet voor een alleszins redelijke prijs.
Wij raden Luuk (Decoscreen) zeker aan om zaken mee te doen. Luuk, bedankt voor je geweldige meedenken en goede service. We komen zeker nog eens bij je terug.